22 Nisan 2013 Pazartesi
ÜDY Belgesi
Ağustos 2010'da, yol yapımı tasarlanan Pekin eteklerinde dolaşımını artırmak için otomobil, kamyon ve Pekin-Tibet Expressway kamyon bir 62 mil uzunluğundaki ezmek neden sona erdi. Reçel için kendi araba bazı sürücüler tutmak, fazla 11 gün süren beş gün .
Göre Xinhua , trafik sıkışıklığı olduğu gibi kadar kötü olmak zorunda değildi, onlar gaz ve geçiş ücretleri için daha fazla ödemek istemiyordu çünkü bile otomobillerde vejetan gün sonra,
ÜDY Belgesi inatçı sürücülerin detours almayı reddetti.
Ama bir adamın kabusu gidip başka bir adamın iş fırsattır. Hafta-ve-bir buçuk süren sıkışma sırasında, satıcılar da anlık erişte satan, araba araba yürüdü dört kez de ve su on kat normal fiyat. "Eğer 'hayır' dedi ya da onlar da sizin [rüzgar] kalkanlar kırmak için tehdit fiyat hakkında şikayet Eğer," bir sürücü söyledi İç Moğolistan Morning Post . Ve kim Çin diyor girişimciler yoksun ?
Bazı durumlarda, olaylar oldukça kötü bir hal aldı. İç Moğolistan
ÜDY Belgesi Morning Post da rapor kolunda eski bir sürücü bıçaklama, bir olguda, sürücülerin nakit çalmak, ve, onların sürücüleri uyurken kamyon gaz alınıp günümüz karayolu soyguncular olayları.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder